Vecka 30

(null)

Jag kommer just nu inte in på min blogg via datorn. Så sjukt irriterande. Sitter nu på mobilen och skriver och det är inte så jag vill blogga. Vill sitta vid min dator och se en ordentlig översikt.

Men nu vet ni varför jag inte bloggat på ett par dagar! Det verkar som att blogg.se ligger nere?

Nåväl. Just nu sover Frans och jag har precis gjort ett 15 minuters träningsprogram på youtube. Tänkte komma igång med träningen sakta men säkert igen, behöver endorfinerna som kickar igång. Igår gjorde vi en familjefotografering med Fotograf Emelie Josefin. Bilderna blev så bra!! Hoppas på att kunna visa er i veckan.

Annars i veckan ska jag träffa mina syskon, hälsa på min mormor i Kristianstad, fira vår bröllopsdag och åka till Ullared. Många roliga saker! Dessutom fyller Frans 8 månader, hurraaa! Hoppas också att kunna blogga det sista om vår Stockholmsresa.

Det är sista veckan i juli och nu passar vi på att ta om hand om den.

Hoppas ni har det bra! ☀️

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0