Frans: 7 månader

 
Idag blir mitt hjärtas gull 7 månader och vi kör en lista i vanlig ordning.
 
Hur stor är Frans nu?
Ingen aning! Haha. Nu ska vi tydligen bara besöka BVC varannan månad och därför vet jag inte hur lång han är eller vad han väger. Jag vägde honom här hemma för någon vecka sedan och då vägde han 7,8 kg. Ska bli spännande att se hur stor han är nästa gång vi ska till BVC!
 
Har det hänt mycket den senaste månaden?
Känns som jag alltid svarar ja på den här frågan, haha. Men ja! Han har fått två tänder, jättemycket hår och han nästan ålar sig fram. Han kan inte krypa än men det känns inte som att det är långt kvar. Han är väldigt gosig nu och vill kramas och pussas mycket <3
 
 
Hur mår ni?
Bättre och bättre. Jag är riktigt taggad på sommar med min lilla familj. Alla utflykter vi ska göra. Men försöker verkligen att ta hand om mig själv och det är svårt att inte oroa mig för att något annat ska hända. Men Frans är i alla fall en riktig liten energikick och jag är så glad över att spendera mina dagar med honom.
 
 
Något du vill tillägga?
Kan inte fatta att det är SJU månader sedan jag födde den här lilla bebisen. Han är i en fantastisk ålder nu. Det är så kul, och samtidigt blir jag helt vettskrämd över hur tiden springer förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0