Måndag till torsdag

Vad jag har gjort i veckan:
 
Frans fick kladda fritt med smaknappen och fruktpuré. Slutade med att jag fick duscha av honom, men han var nöjd!
 
Jag och Dan har börjat äta middag vid köksbordet istället så att Frans kan sitta i sin stol. Innan åt vi alltid framför TV:n, men detta är väldigt mysigt. I måndags åt vi kycklingsallad med pesto och buffelmozzarella.
 
I onsdags blev det laxfilé med klyftpotatis och sås.
 
I tisdags gjorde jag och Frans oss i ordning för att träffa Niclas och Sixten.
 
Vi promenerade längs med Ribban bort till Limhamn och åt lunch på Kaka på kaka. Jag åt en macka med äggröra och avokado och drack kaffe.
 
Det har öppnat en japansk restaurang i Västra Hamnen och jag och Dan beställde lunch därifrån en dag. Vi åt bentobox med fläskkött och ris. Det var helt OK, men vet inte om vi kommer hänga där så ofta.
 
I onsdags fixade jag naglarna. Nu är jag sommarredo.
 
Idag gjorde jag och Frans oss i ordning för en lunch med Carro.
 
Vi gick till The White Oak vid Värnhem och åt oxkind med potatispuré. Gooott!
 
Frans sov halva lunchen ungefär, så att jag hann äta upp.
 
Sedan promenerade vi hem i ett 20-gradigt Malmö.
 
Imorgon är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0