Vecka 23

 
Jag har mått lite dåligt de senaste dagarna och det är därför jag inte varit så aktiv här inne. Jag mår bra fysiskt! Haha. Inget nytt som har hänt där. Men jag mår inte så bra psykiskt. Operationen och allt som varit har gjort att det snurrar i huvudet. Jag håller på att ta tag i det och jag får hjälp. Det är bara 2,5 vecka sedan operationen, så jag måste låta mig själva läka inombords också.
 
Men idag går jag tillbaka till att vara föräldraledig och min sjukskrivning är slut. Dan har börjat jobba igen och jag och Frasse ska hitta tillbaka till våra vardagsrutiner. Det är skönt att allt börjar rulla på igen, jag behöver det. Försöka hitta tillbaka till livet igen.
 
Den här veckan har jag lite smått och gott inplanerat. Har en del kompisdejter inbokade och ska gå många promenader längs med havet.
 
Och så har en ny säsong av den danska serien Badhotellet börjat! Jag sträcktittade på den förra sommaren när jag var gravid och älskade den. Den är så mysig.
 
Hoppas ni alla mår bra och tar hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0