Vecka 24

 
Hej och glad måndag!
 
Jag sitter i skrivande stund och tittar på hur Frans frustrerat försöker ta sig framåt på vår lekmatta. Hans knän kommer upp i kryp-position men sen förstår inte kroppen riktigt och han trillar ihop igen. Men snart lär han sig nog. Är jag redo för det? Är vår lägenhet redo för det?! Haha.
 
Den här veckan har jag en del kompisdejter inbokade! Ska träffa kompisar både på lunch och promenader. På onsdag ska jag fixa naglarna och på fredag ska jag på fest på jobbet. Ska bli kul! Prisjakts Ängelholmskontor fyller 20 år och det ska firas. 
 
Tänk att det redan är Midsommarafton nästa fredag. Vad hände med juni? Jag hänger inte med. Men jag är så redo för sommar med min lilla familj. Är taggad på Sölvesborg, Skånes djurpark, Stockholm och massa andra utflykter vi ska göra.
 
Hoppas ni har en fin start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0