En heldag på stan med Regina och Henri

Förra onsdagen fräschade jag upp mig lite extra.
 
Jag och Frans skulle nämligen ut på stan!
 
Vi hade en heldag med Regina och Henri inbokad.
 
Vi började med lunch på Tugg.
 
Där åt vi senast vi var på stan också, men då satt vi knappt ner samtidigt och fick trycka i oss våra hamburgare pga väldigt gnälliga bebisar. Men nu var det mycket lugnare! Henri lekte med leksaker och Frans satt och tittade på folk, haha.
 
Efter lunchen gick vi en sväng på Triangeln och sedan mötte vi upp vår kollega Maika som också fick bebis för inte så längesedan. Först köpte vi islatte att ta med. Frans var pepp på promenad som ni kan se 😅
 
Maika och Regina!
 
Vi gick ner till Pildammsparken och tillbaka till Triangeln.
 
Sedan svängde vi inom vårt jobb för att säga hej. Vi trängde in två barnvagnar och oss själva i en svinliten hiss. Fick panik av detta och var helt svettig när vi kom upp haha.
 
Heeej kollegor!! Saknar er <3 
 
När klockan började närma sig 17 gick jag, Regina och Ida över gatan till Klang för en AW.
 
Det beställdes in drinkar som sedan dokumenterades.
 
Mycket pepp på socialt häng och bubbel!
 
Jag åt en asiatisk räksallad till middag.
 
Och lagom tills maten kom in vaknade Frans såklart. Tur det fanns fler famnar att hänga i så jag kunde äta <3
 
Till efterrätt åt vi chokladfondant och vid 21 var det dags att gå hem. Så mysig heldag på stan! Kommer leva länge på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0