Sjukstuga

 
Så i fredagskväll blev jag magsjuk. Det måste ha varit något dåligt jag ätit för helt plötsligt fick jag feber och sen har jag mått illa hela helgen. Har sovit och sovit och sovit. Fick ställa in alla planer och kämpa för att få i mig vatten. Kändes som en riktigt ordentlig bakfylla utan att ha druckit en droppe alkohol.
 
Så jäkla tråkigt. Hade en mysig middag inplanerad och var taggad på helg. Dan har hängt med Frans ungefär 99% av tiden så att jag har kunnat vila. För hur ska man kunna ta hand om någon annan när man inte ens kan ta hand om sig själv?
 
Idag mår jag dock bättre. Har fått i mig ordentligt med vätska och till och med lyckats äta. Dan har gått med Frans på två rejäla barnvagnspromenader och jag har suttit hemma och tittat på Anatomy of a Scandal på Netflix. Riktigt bra tyckte jag!
 
Imorgon hoppas jag på att må helt bra igen så att jag kan ta mig ut.
 
Hoppas ni har haft en fin helg! Vi hörs mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0