Vecka 19

Måndag!
 
Jag mår lite bättre men är inte helt återhämtad än. Blir en dag hemma idag där jag försöker kurera det sista, men också fixa lite här hemma. Det blir snabbt stökigt när man är sjuk.
 
Den här veckan har jag lite jobb inplanerat. Jag ska delta i vår konferens digitalt och på onsdagkväll ska jag ut och äta med mina kollegor. Så kul det ska bli! Annars ska jag försöka vila och återhämta mig. På söndag ska jag, Dan och Frans på dop. Det blir mysigt.
 
Utanför lägenheten står körsbärsträden i full blom och idag ska det bli 17 grader här i Malmö. Hoppas att värmen håller i sig hela veckan!
 
I fredags, innan jag visste att jag skulle spendera helgen sovandes på soffan 🙃

Kommentarer
Postat av: Mia

Krya på dej. Hoppas vi får en lång och varm sommar. kram.

2022-05-10 @ 15:27:30

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0