Vecka 45

 
Idag är jag på världens tröttaste måndagshumör. När den här bilden togs var det fredag och jag var på väg till jobbet. Jag var pepp och glad och idag är jag mest trött. Men det får man vara på måndagar.
 
Den här veckan har jag lite smått och gott inplanerat. På fredag ska jag se Jonas Gardell i Helsingborg och på söndag ska vi fira Henri som fyller 1 år. Men innan dess ska jag vara hemma så mycket som möjligt, få in ett träningspass och försöka ta det lugnt. Om ett par veckor ska vi ha Frans 1-års kalas så det blir en del planering inför det.
 
Idag började jag dessutom hos en ny psykolog för att ta itu med min hälsoångest. Det blir bra mina vänner! Mest är jag bara glad över att jag har så fina vänner, familj och kollegor.
 
Hoppas ni har haft en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0