Fredag i Stockholm

Det blev fredag och Frans vaknade klockan 06. God morgon! Det gjorde inget. Vi gick upp och åt frukost och så packade jag färdigt framför Nyhetsmorgon. Jag skulle nämligen till Stockholm med min mamma, pappa och syster. Dan och Frans skulle stanna hemma. Jag var nervös och pirrig för en helg utan barn. Hade också en del ångest om jag säger så.
 
Klockan 08.30 kom min syster och hämtade mig. Min pappa när han såg min väska: "Du vet att vi bara ska vara borta en helg va?" 😅
 
Klockan 17 var vi framme i Bagarmossen. Vi lämnade vårt bagage hos min lillebror och tog tunnelbanan in till stan.
 
Vi började med att gå till Adoores sample sale. Haha, alltså. Tror ni vi kom in eller? Svar nej. Vad gjorde Sofie då? Tvingade sina syskon att åka in tidigt på lördagen istället, hehe.
 
Vidare till middag! Vi åt asiatiskt på Wagamama. Mycket gott.
 
Och sen gick vi till en takbar.
 
Hej Stockholm vad fin du är!
 
Jag och Alice. Så pepp på att spendera helgen med henne.
 
Och mina syskon! Sarah och Carl.
 
Vid 23-tiden var det dags att åka hem och sova. Vi hyrde ett övernattningsrum hos Carl och Alice under helgen, så smidigt. En fin första dag i Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0