Lördag till måndag: ny vas, kräftskiva och regnbåge

Lite smått och gott från förra lördagen till i måndags!
 
Jag köpte ju en vas på loppis. Eller hos Caroline rättare sagt som själv köper grejer på loppis och sedan säljer vidare. Perfekt för mig som har lite svårt att hitta nålen i en höstack. I alla fall, blev så nöjd med den här vasen! Tycker att den är fin som den är, men också med massa grönt i. Carolines instagramkonto hittar ni här.
 
I lördags var vi bjudna på kräftskiva hemma hos Carro och Johan.
 
Jag hade på mig en gammal klänning från MQ som jag köpte precis innan jag blev gravid och sen inte hann använda så mycket.
 
Vi anlände vid 16 och började direkt leta upp lego på golvet.
 
Sen var det dags att äta ute i partytältet medan regnet smattrade ute.
 
Vi hade knytkalas och alla hade gjort så fint. Jag och Dan hade med oss signalkräftor och havskräftor, mmm så gott.
 
Frasse och Sixten höll sig till barnmat och rån.
 
Kvällen avslutades med en otrolig regnbåge!
 
På söndagen gjorde vi inte mycket mer än att klättra på allt vi hittade här hemma.
 
Och sedan blev det måndag. Jag lagade quinoarisotto med svamp och parmachips och sallad, sedan tittade vi på House of the dragon. Mer om resten av veckan i ett annat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej. Du har så många snygga klänningar. Hoppas du och söta familjen får en mysig höst. Kramis.

Svar: Tack snälla!
Sofie Strandberg

2022-09-04 @ 17:54:38

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0