Bilder från sistone... typ

Jag ligger ju extremt back med mitt bloggande eftersom jag knappt har publicerat något på två veckor. Allt är verkligen upp och ner just nu. Men jag tänker att vi tar en paus i det för stunden och kollar på några bilder från min telefon. Detta är för några veckor sedan, så kanske inte heeelt "bilder från sistone". Men ni hänger på ändå.
 
En mysig vardagskväll hemma i soffan innan Frans ska sova. Hans gulliga pyjamas fick han av Emma och Linus i födelsedagspresent. Den är från Lindex.
 
Jag är ganska klantig. Det har jag alltid varit och så är det bara. Ibland är det ju lite gulligt att man är det. Man råkar gå in i något, man trillar till etc. Det här – det här var INTE ett sånt tillfälle när det var gulligt att vara klantig. Råkade välta ner vasen i hallen en morgon :)
 
Aja! Gjorde mig i ordning i en gammal klänning från Warehouse och nytvättat hår.
 
En lördag var vi hemma hos Athena och Peter. Frans fick en pulka i födelsedagspresent och det var för en gångs skull snö ute, så vi gick direkt ut. Pulkan var en succé!
 
Dagen efter kom Moa, Tesse och Sam hem till oss.
 
Vi lekte på lekplats och sedan bakade vi pepparkakor.
 
Dessa gullungar! Frans ÄLSKAR Moa. Så glad att de har varandra <3 På söndagskvällen var vi på familjemiddag hemma hos min lillebror Christoffer. Det var sista gången jag träffade mamma innan hon sedan hamnade på sjukhuset. Så mycket jag har tänkt på det. Pratade jag med henne tillräckligt? Kramade jag henne tillräckligt? Kunde vi inte stannat längre? Om man bara hade vetat. Men det gör man ju inte.
 
En fantastiskt fin måndag och jag gick lunchpromenad i Västra Hamnen.
 
Kanske att det är tisdag nu, jag har inte helt koll. Hade i alla fall på mig både tröja och byxor från & Other Stories.
 
På kvällen träffade jag Athena på Ruths! Älskar Ruths.
 
Vi åt grillad aubergine med burrata och delade på en sallad med ricotta. Sedan pratade vi om livet just nu.
 
Sedan traskade jag hem i vinterkvällen. Så mysigt!
 
Nu är det i alla fall torsdag och vi hade teamdag i Ängelholm. Jag hade på en tröja från Lindex och kostymbyxor från Stories.
 
Vi skulle bygga ett så högt torn som möjligt med hjälp av X antal spaghetti, tejp och en mashmallow. Vårt lag vann som ni ser. Vi är mycket stolta.
 
Avslutar det här inlägget med en selfie på mig och mitt hjärtas fröjd <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0