Dagarna innan jul

Vi ska titta på dagarna innan jul. Jag var mycket hos mamma på sjukhuset. Hon var djupt sövd i början av veckan, så jag satt mest bredvid och höll hennes hand.
 
I tisdags var alla syskon med inne hos mamma. Det är så fint med en stor familj vid sådana här kriser <3 När det var dags för lunch åkte vi in till Malmö och åt falafel på Möllan.
 
Jag har bakat en del hemma på kvällarna, vilket Frans har varit mycket nöjd med som ni ser.
 
I onsdags var jag på kontoret. Jag behövde komma ut, träffa folk och prata om något annat. Det var fint julpyntat.
 
Jag och min familj har fått så många blombud <3 Av vänner och arbetskamrater.
 
I torsdags var det dags för det sista träningspasset innan jul. Försökte klä mig juligt dagen till ära i röda byxor och grön topp.
 
Var ett kul men jobbigt pass.
 
Och på kvällarna har jag och Dan haft tomteverkstad.
 
Den 22 december var både jag och Dan lediga. Vi fixade lite med det sista innan jul, sen åkte vi in och hälsade på mamma. 
 
På kvällen hade vi lille-lillejul hemma hos pappa. Vi åt ost och chark och paté och räkröra, oliver, kronärtskocka och ANNAT gott. 
 
Sen klädde vi granen innan det var dags att köra hem till Malmö igen.
 
Vår lillejul och julafton tar vi en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0