Kläder på sistone

Glad fredag och välkommen till ett klädesinlägg. Vi kikar på vad jag har haft på mig på sistone.
 
Var fredagsfin på kontoret i glansig kjol från Lindex, topp från Arket och gammal kofta från Lindex.
 
Kände mig piffig och ändå varm, haha.
 
Ny dag på kontoret! Rotade fram en gammal klänning från Warehouse.
 
Försöker rota fram gamla kläder i garderoben just nu och packa undan sommarkläderna.
 
En dag med min favoritjumpsuit från & Other Stories och kofta från Lindex.
 
Tänker alltid på Gillian Andersson i Sex Education när jag klär mig såhär, haha.
 
Och förra veckan när jag gick på Thankgsgivingmiddag på kontoret såg jag ut såhär!
 
Mörkblå ullkjol från Arket och tröja från Gina Tricot. Har köpt dessa strumpbyxor från Swedish Stockings som jag är mycket nöjd med. Sköna och håller bra!
 
Och det var allt för nu 🎉

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0