Vecka 49: Livet just nu

 
Hej och välkomna till mitt måndagsinlägg. Livet just nu ser ut såhär:
  • Är förkyyyyld. Det är så segt. Har inte tränat på snart två veckor och känner mig deppig. Hoppas det snart släpper.

  • Den här veckan är fullspäckad och vi har både teamdag i Ängelholm på torsdag och julfest på fredag med jobbet. Ska bli kul, hoppas jag är frisk bara.

  • Frans pratar så mycket just nu och det är så roligt att vara med honom varje dag. Äntligen förstår vi varandra lite mer hehe.

  • Tittar på Bonde söker fru och blir så varm i kroppen. Jag är så kär i kärleken. Finns det liksom något finare? Hoppas bonden Mimmi väljer Jimmy! haha

  • Håller på att trappa ner mina antidepp just nu. Vill se vad som händer i kroppen och om ångesten letar sig tillbaka. Hoppas inte.

  • Längtar till julledigheten. Snart flyttar vi! Och vi har börjat packa exakt noll saker. Går bra det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0