Vecka 51

 
Tack snälla, snälla för alla kommentarer. Det berör in i själen, det kan jag lova.
 
Som ni förstår mår jag inte så bra just nu. Allt pendlar upp och ner hela tiden. Först såg det ut att gå bra och sedan mindre bra och nu vet vi inte. Nu är det bara att vänta och se. Och mitt i detta blir det jul. Jag tittar på mammas julklappar och vet inte vad jag ska göra med dem. "Vi lägger undan dem så länge, så får hon dem sen" säger pappa. Men ändå tittar jag på dem varje dag, som att påminna mig själv om allt som händer.
 
I mobilen har jag vad som känns som en miljon bilder som jag behöver gå igenom och blogga om, men jag kan inte det just nu. Jag har svårt att titta på bilder där jag är glad och har kul, när livet är allt annat än det.
 
Jag vet såklart att ni förstår. Tack snälla för er omtanke <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

❤️🤞🏻❤️🤞🏻❤️

Svar: <3
Sofie Strandberg

2023-12-19 @ 13:47:07
Postat av: Ellen

Vad jobbigt att inte veta hur det ska gå. Jag hoppas verkligen det går bra❤️

Svar: <3
Sofie Strandberg

2023-12-20 @ 22:44:19

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0