Vecka 52

 
Det är så jobbigt att skriva sådana här veckoinlägg just nu, för jag har ingen statusuppdatering. Julen var så mysig som det gick. Vi samlades alla syskon med respektive, åt julmat och tittade på Kalle. Tog en eftermiddagspromenad och öppnade julklappar.
 
Men vad vi saknar mamma. Det är konstant tomt utan henne. Just nu är läget ganska stabilt, men vi vet inte så mycket mer. Det går upp och ner hela tiden. Vi får bara vänta och se. Lilla mamma, du är envis som få. Du ska klara detta <3
 
I veckan har vi lite småsaker inplanerade. Vi ska träffa vänner, jag och min syster ska gå på musikal och så ska vi packa. Efter nyår får vi vår nya lägenhet och då ska det flyttas bums! Längtar så mycket. Nytt år och en ny start, förhoppningsvis på fler sätt än ett.
 
På nyårsafton är vi några syskon som ska fira hemma hos pappa. Vi ska försöka lyxa till det så gott det går med skaldjur och champagne.
 
2023 har annars (förutom denna tuffa december) varit ett mycket fint år för mig. Det har varit året där jag prioriterat mig själv, gjort saker som gjort mig glad och pushat mig för utveckling. Jag håller tummarna för ett lyckosamt och hälsosamt 2024.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänker på er och hoppas innerligt att din mamma ska klara detta! Skickar varma kramar från Norrbotten ♥️

Svar: Tack snälla <3
Sofie Strandberg

2023-12-27 @ 17:18:21
Postat av: Andrea

Hejar på er mamma och er! ❤️

2023-12-29 @ 20:16:36
Postat av: Andrea

Hejar på er mamma och er! ❤️

2023-12-29 @ 20:16:38

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0