Inskolning del två, alla hjärtans dag och sjukstuga

Förra veckan var det min tur att ansvara för inskolningen. Jag jobbade lite och hängde sedan med Frasse. Lämnade honom på förskolan vid 9 och hämtade honom klockan 14 när han hade sovit klart. På eftermiddagarna hängde vi ute på lekplatser.
 
Och gick en och annan promenad i Västra Hamnen.
 
Tänker så mycket på min tid som föräldraledig när jag går den här rundan. Gick cirka 7 km om dagen för att få den lilla bebisen att somna.
 
Så nöjd med färgen på mina naglar! Undra vad jag ska ta nästa gång?
 
I tisdags var det Alla hjärtans dag. Jag och Dan bestämde oss för att bara ha en mysig middag hemma.
 
Vi lagade hemgjord gulaschsoppa med köttfärs utefter detta recept.
 
Ny dag! Hämtade Frasse och hängde på lekplatsen bakom vårt hus.
 
På torsdagar tränar jag med jobbet på Brave Fitness. Det här passet var brutalt, men kul.
 
På kvällen började jag må dåligt och fick såklart Frans förkylning. Låg på soffan sen hela fredagen.
 
Nu är det lördagkväll och jag har förflyttat mig från soffan till köksbordet. Vi försöker få Frans att äta "vanlig mat" istället för barnmat. Det går sådär, men här äter han potatismos och fiskpinnar i alla fall.
 
Söndag och mådde äntligen bättre!
 
<3
 
Det var strålande väder och vi traskade ner till Slottsparken.
 
Där gick vi runt, hälsade på ankorna och sen gick vi vidare in mot stan.
 
Och sen var veckan slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0