En fredag på kontoret

I fredags hittade jag två grejer i min garderob som jag tänkte att det nog kunde bli en fin kombo. Nämligen en Adooreklänning och en gammal tröja från Zara. Försöker att inte shoppa så mycket och istället hitta roliga kombinationer med grejerna i min garderob. Det går sådär, men jag försöker.
 
När klockan var strax över 8 kramade jag Frasse hej då för att åka till kontoret. Han är så mammig nu alltså, går knappt att sätta ner honom.
 
Det var härligt januariväder i vanlig ordning.
 
På kontoret bjöds det på frukost till vårt morgonmöte och sedan hängde jag vid datorn såklart.
 
Vad många bilder på mig i det här inlägget, det händer inte ofta! Jag och Regina gick i alla fall en sväng på stan på lunchen. Köpte inget men hittade många roliga butiker.
 
Regina! <3 Vi köpte lunch från Joe and the juice i vanlig ordning.
 
När det sedan var slutjobbat för dagen styrdes det upp AW på kontoret. KUL!
 
Sen hängde vi tills klockan blev 19 och det var dags att åka hem och äta middag. Fin dag och fin start på helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0