Vad jag burit på sistone: Vitt, svart och rött

Nu ska vi titta på kläder!
Jag visste inte det, men har tydligen bara pendlat mellan tre färger på sistone: Vitt, svart och rött.
 
Var på en sommarAW med kollegor och letade fram den här gamla klänningen från Lindex ur garderoben. Köpte den när jag var gravid med Frans, men ska jag vara ärlig så sitter den ännu bättre utan gravidmagen hehe.
 
En tisdag på kontoret kräver ibland lockar och en randig tröja. Kände mig fransk!
 
Tröja från Arket och byxor från & Other Stories.
 
Fortsatte tydligen på det rödvita-temat. Samma jeans som ovan och en gammal t-shirt från Filippa K.
 
Perfekt sommarkombo när det är lite svalt ute.
 
Nya go to-frisyren är att sätta upp halva håret snabbt i en klämma. Hittade en lite mindre på & Other Stories som är perfekt för mitt hår. Hittar den tyvärr inte på hemsidan.
 
I onsdags såg jag ut såhär när jag var på kontoret.
 
Svart jumpsuit från & Other Stories och sjal i håret.
 
I skrivande stund ser jag faktiskt ut såhär!
 
Har till och med målat tånaglarna, det hörni. En riktig semesterlook med tanke på att jag snart checkar ut från jobbet för fem veckors ledighet. Shortsen är från & Other Stories (som tydligen allt annat i det här inlägget??) och tröjan från Arket.
 
Hoppas ni har en fin fredag och bra start på helgen!

Kommentarer
Postat av: minbloggochlivet

Det svarta du hade på dig. Är det en byxdress? Det var snyggt om det nu inte var en byxdress

Svar: Det är en byxdress :)
Sofie Strandberg

2023-07-10 @ 16:24:02
URL: http://minbloggochlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0