Vecka 28: Ett vykort från semestern

 
Hej och glad tisdag!
Nu börjar 5 veckors semester. Eller, det började i fredags och jag sprang in i den som att jag sprang in i en vägg. Varför gör man alltid så? Maxar allt så mycket man bara kan precis innan, så när det sen är dags att vara ledig är man helt slut och bara sover.
 
Vi var i alla fall i Sölvesborg i helgen som ni vet och det var helt fantastiskt. "Vad vill ni göra" frågade Pia mig innan vi åkte och jag svarade bada, gå på loppisar och ta det lugnt med ett glas vin. Allt detta gjorde vi såklart.
 
Den här veckan har vi lite smått inplanerat:
  • Idag kommer Athena, Peter och Alve hem till oss på middag. Det var så längesen vi sågs! Är pepp på att hänga.

  • Imorgon ska vi till Hallongården med Sarah och Niclas. Har en romantiserad tanke att Frans ska gå runt lugnt och plocka hallon. Vet att det inte kommer vara så och att han säkert mest kommer springa runt som en virvelvind.

  • Min lillebror är hemma från Stockholm! Det innebär såklart mycket häng med honom och Alice.

  • På lördag ska vi hem till Johanna och Steve. Så många mysiga middagsplaner den här veckan.
 
Och mellan varven ska vi landa hemma, kanske ta ett bad i havet eller två. Hoppas ni får en fin vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0