Alla mina jumpsuits

Nu ska vi titta på kläder! Jag är lite smått besatt av jumpsuits just nu. Det blir alltid så när jag tittat på Sex Education på Netflix. Gillian Anderson är fantastiskt vacker i sina 70-tals kläder i den serien. I alla fall! Nu ska ni få en genomgång av vilka jumpsuits jag har i garderoben och har burit på sistone.
 
Först ut har vi den här godingen från H&M som har några år på nacken.
 
"En Ghostbuster-overall!" sa en kollega och tja, han var kanske inte helt ute och cyklade.
 
Den här älsklingen köpte jag i våras och kommer från & Other Stories.
 
Den är så skön, som att ha på sig en pyjamas. Matchar här med en kofta från Lindex.
 
Här har vi en ny garderobskompis som fick följa med mig hem för ett par veckor sedan.
 
Den är sådär härligt 70-talig och i jeans. Tänker att man både kan klä upp och klä ner den.
 
Tror absolut vi kommer hänga mycket framöver. Här hittar ni den!
 
När jag älskar något köper jag det oftast i fler färger. Speciellt om det är användbart. Den här jumpsuiten som jag har i mörkblå har jag även i svart. Här hade jag en vit tröja under för en kall dag på kontoret.
 
Sist ut har vi mitt absolut nyaste tillskott. En grön i manchester från & Other Stories den med. Älskar den så mycket. 
 
Nu är det absolut köpstopp på mig.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jaa jumpsuits är meningen med livet! Nästan iaf. Den mörkblå och gröna var ju bara för fina 🤩

Svar: <3
Sofie Strandberg

2023-11-10 @ 11:53:41
Postat av: A

Babe! Hur snygg var du inte i den sista gröna då?!

Svar: Tack!!
Sofie Strandberg

2023-11-10 @ 13:12:20

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0