Lite från sistone: Presentation, Afternoon tea och lekland

Lite vardagsbilder från mitt liv kommer lastat.
 
Jag har tränat som ni vet. Tränar crossfit på Brave Fitness Malmö två gånger i veckan och tycker det är så kul. Det är tungt och jobbigt men roligt. Ibland har vår tränare José med sig sin hund Frida <3
 
Såg ut såhär en dag när jag skulle hålla i en presentation på jobbet. Var DÖDSnervös. Tröja från Gina Tricot och byxor från & Other Stories.
 
Let's go! Pratade i 7 minuter om hur vi jobbar med vår bannerannonsering. På engelska. Inför hela företaget. Typ 150 pers lyssnade in :) :) :) Men det gick bra! Är stolt över mig själv.
 
På kvällen hade vi AW och firade. Regina hade också hållit i presentation, så vi två firade lite extra!
 
En lördag var vi hembjudna på dagsfest hos Sarah och Niclas som skulle fira sina födelsedagar. I present var vi några stycken som gav dem en myskväll: En liten flaska bubbel, två cider och ett presentkort på restaurang & hotell MJ's i stan.
 
"Kom över på lite afternoon tea" sa Sarah och Niclas. Jo ja tackar ja.
 
Vet INGEN som piffar såsom Sarah och Niclas. Herregud. Åt tills jag inte kunde äta mer.
 
Frans och Sixten levde sina bästa liv.
 
Nu är det söndag! Dan var förkyld och jag behövde rasta Frans. Jag, Frans, min lillebror Christoffer och hans flickvän Annie åkte till Dinoland på Entré.
 
Vi åkte rutschkana om och om igen och sprang runt, runt, runt. 
 
Och till middag gjorde jag en lasagne med keso och purjolök. En mysig söndag!
 
Och det var allt för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0