Vecka 46

 
Jag hade en så otroligt mysig helg. Vi tog det bara lugnt, umgicks med vår lilla familj och gjorde sådant vi kände för. Det var så skönt. Jag samlade verkligen energi.
 
Frans är så rolig just nu också. Han pratar mycket och vill mycket. Det bästa jag vet är att krypa ner tätt intill honom på kvällarna och snusa i hans nacke.
 
Annars har jag otroligt mycket att göra på jobbet just nu. Det är snart Black Week! Det är november! Gah, hur ska man hinna allt. Om två veckor fyller Frans 2 år, vi ska ha kalas och sen ska jag till Stockholm med jobbet igen. Och just det, sen flyttar vi ju i januari haha.
 
Det är mycket nu helt enkelt. Men i början av december så hoppas jag att ett lugn börjar infinna sig och att jag kan förbereda mig mentalt för julmys.
 
Tack för era kommentarer på mina senaste inlägg! Det värmer så mycket <3
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Nora

Jag har också jättemycket i november!! Tycker alla pratar om att november är en så lugn och fridfull månad men här är det också full fart både på jobbet och hemma, plus en snart treåring som vaknar en hel del på nätterna just nu. Så igenkänning här, pust!!

Svar: Kämpa!! <3
Sofie Strandberg

2023-11-15 @ 06:37:14
Postat av: Ellinor

Vilken fin tröja! Vart har du köpt den? 🤩 Älskar din klädstil!

Svar: Oh tack!! Det är en gammal klänning från Warehouse <3
Sofie Strandberg

2023-11-16 @ 14:26:59

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0