Vecka 48

 
På tisdag är det två år sedan den här lilla killen kom till världen. Två år sedan jag ringde Dan från uppvaket och frågade om vår bebis mådde bra. Det var en sån dramatisk början, inte alls som jag hade tänkt mig. Men så fint det blev allting. Jag och Regina har pratat mycket om åldern som Frans och Henri är i nu. Den är absolut utmanande, men kanske den roligaste hittills? Han pratar så mycket, man kan göra sig förstådd och han överraskar hela tiden.
 
I helgen hade vi kalas och det var så mysigt att samla nära och kära för att fira. Nu framåt blir det dock fullt fokus på jul och vår flytt. Som vi längtar till den nya lägenheten.
 
I veckan åker jag till Stockholm med jobbet. Vi är nominerade i Inhouse Awards för vår kampanj Esportsmaterialaren och jag och två kollegor ska åka dit. Håll tummarna för att vi vinner!
 
Här på bloggen ska vi kika på lite höstkläder som jag haft på mig på sistone och självklart kommer ett inlägg om Frasses kalas.
 
Glad måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0