En helg i mitt liv: lekplatshäng, lördagsfika och Sams kalas

Hej och välkomna till en helg i mitt liv. Den började här – på en fredags-AW på jobbet. Vi åt italiensk buffé och drack bubbel och firade kollegor som jobbat hos oss i 10 år.
 
Sen fortsatte jag firandet här. På en lekplats med min älskling.
 
Resten av fredagskvällen bestod av att chilla i soffan, titta på barnprogram och gå och lägga sig tidigt.
 
Nu är det lördag och vi hade inget inplanerat. Vi startade dagen med att strosa på stan och tog en kaffe på Lilla Kafferosteriet. Älskar sådana lördagar!
 
Hej från mig.
 
Vi delade på en macka, en kolakaka och drack vars en latte.
 
Frans fick hemgjord smoothie den gottegrisen <3
 
På kvällen åt vi pasta från Restaurang Papi och lite charkrester från fredagens AW.
 
Ny dag! Söndag. Ibland gör Frans bara såhär och lägger sig ner. Han pillar på sina bilar och sin napp och bara chillar haha. Här väntar han på frukostgröten.
 
Den här söndagen var ingen vanlig dag, för det var Sams födelsedag. Hela 1 år fyllde han! Vi körde upp till Bromölla och hem till min kusin Therese för att fira.
 
Denna fantastiska kvinna. Hon är så stark och en av de finaste personerna jag har i mitt liv. Här har vi hennes lilla familj. Tesse, Moa och Sam <3
 
Det bjöds på otrolig fika.
 
Sam fick sin egen lilla tårta att kladda med.
 
Sen tog vi bild med alla barn innan det var dags för oss att köra hem till Malmö igen.
 
Vilken fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0