En måndag i Stockholm

Nu ska ni följa med på min lilla tripp till Stockholm! Jag skulle dit i jobbärenden, träffa folk jag jobbar med och gå en kurs. Var pepp! Såg ut såhär i kostymbyxor från & Other Stories och tröja från H&M.
 
Jag tog tåget vid 07 från Malmö C.
 
Vilade, jobbade, åt frukost, drack kaffe. Under tågresan fick jag ett mail om att kursen jag skulle på hade blivit inställd med kort varsel. Jaha! Nu var jag ju på väg. Bokade in fler möten istället och styrde om resan lite.
 
Ett par timmar senare var jag framme. Hej Stockholm!
 
Jag checkade in på hotellet, lämnade mina grejer och gick sedan för att äta lunch med min lillebror. Så mysigt att vardagshänga med honom!!
 
Sen var det dags att jobba. Mot Schibsted!
 
Blev incheckad.
 
Och jobbade sedan här ett par timmar. Inte fy skam!
 
Sen var det dags att gå tillbaka till hotellet och mellanlanda lite. Jag bodde på Scandic by Haymarket.
 
Lite läppstift på det och sen ut igen.
 
Träffade min kollega Calle för en AW på Bistro Bananas på Söder.
 
Klockan 17.30 mötte jag upp dessa favoriter! Carl och Alice <3 <3 <3
 
Vi gick till den koreanska restaurangen Madam.
 
Beställde in maaaassa god mat och delade på.
 
Efter middagen bestämde vi oss för att promenera tillbaka till mitt hotell.
 
Gick förbi Gamla stan.
 
Och avslutade kvällen med en espresso martini. En riktigt fin måndag i huvudstaden!

Kommentarer
Postat av: M

Såå mysigt! Vill också åka till Stockholm! <3<<3

2023-10-19 @ 17:45:55

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0