Vecka 41

 
Förra veckan var jag i Stockholm med jobbet. Jag var där måndag till onsdag, gick på möten och skulle på en kurs. Helt plötsligt blev kursen inställd, så jag fick försöka göra andra jobbrelaterade saker istället. Tänkte också att det kunde vara kul att träffa folk jag kände i Stockholm. Hur många kan det vara liksom? Tydligen rätt många. Åkte hem och var socialt urlakad. Men kul var det!
 
Den här veckan har jag en presentation inför hela företaget. Är fruktansvärt nervös. Vill spola fram tiden till torsdag eftermiddag så att jag kan gå vidare.
 
Till helgen ska vi fira våra vänner Sarah och Niclas som har fyllt 35, och annars ska jag försöka ta det lugnt. Städa, greja, gå igenom bilder och förbereda blogginlägg. Snart är jag tillbaka. På torsdag eftermiddagen är jag igenom till andra sidan!
 
Vi hörs då.

Kommentarer
Postat av: Lou

Vad spännande med flytt! Blir kul att läsa om <3

2023-10-16 @ 11:01:18

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0