Vecka 42

 
Så, då var jag äntligen tillbaka och ute på andra sidan igen. Vad skönt. Och vad fina ni är som peppar och saknar mina inlägg!
 
Den här veckan ska jag komma tillbaka till vardagslunket. Ni ska få hänga med på min Stockholmstripp och så ska jag bli bättre på att bara prata här inne. Vad jag saknar det, att skriva av mig. Det finns så många tankar jag behöver få ur mig, och detta är ju ett safe space som ni vet.
 
En annan sak jag kommer berätta mer om är att vi i januari ska flytta 🤯 Men inte långt alls. Vi kommer fortfarande bo kvar i Västra Hamnen och till och med ha kvar vår urmysiga utsikt. Men mer om det i ett annat inlägg.
 
Ni hör ju, vi har mycket att prata om. Men vi startar måndagen med kaffe, så hörs vi sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0