På sistone har jag

Köpt en ny telefon! Oh alltså den är så fin och bra och lila. En iPhone 14 Pro blev det. Vilka bilderrr den tar alltså.
 
Gjort matlådor. Ja, det kanske ser lite skralt ut just här men detta var dag två av den här rätten och det var nästan slut.
 
Vaknat upp bredvid min favoritkille <3
 
Ätit pizza från Noi på Saluhallen. Rekommenderar!
 
Läst Visst kan Lillis Räv sova varje kväll för Frans.
 
Ätit kardemummabulle från Leve. Jag och min kollega Emma har en dispyt om vilken kardemummabulle som är bäst i Malmö. Hon hävdar St Jakobs och jag menar att det är Leves.
 
Gjort mig fin för barnkalas.
 
Tagit selfie i kontorshissen på väg till jobbet.
 
Tränat.
 
Fortsatt med matlådeträsket. Gjorde bland annat gryta i vår Crockpot! Så smidigt och gott. Det är bara att slänga ner en massa grejer i den här, sätta en timer på 7 timmar och voila! Done.
 
Gått på AW med mina kollegor Emma och Thibaud.
 
Gjort mig fredagsfin i jeans från Zara och gammal skjorta från H&M.
 
Haft fredagsmys med min syster och Frans. De små händerna som snor chips <3
 
Testat kvarterets nya libanesiska restaurang. Mycket gott! Beit el beiruty heter det.
 
Druckit morgonkaffe på Frasses rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0