Vecka 37

 
Dan var bortrest hela helgen, så därför har det varit extra tyst från mig här inne. I torsdags åkte han till Cannes med sitt jobb och kom inte hem förrän inatt.
 
Så saker jag gjort i helgen för att underhålla mig själv?
  • Städat
  • Diskat
  • Varit ute på lekplatser med Frasse
  • Träffat kompisar och haft övernattningsgäster
  • Gått 10 000 steg om dagen
Men kanske det största av allt (okej lite överdrivet) – jag har börjat pussla!
 
I somras funderade jag på att köpa ett pussel, men så blev det liksom inte av. Förra veckan tog jag tag i saken och det passade ju dessutom perfekt i och med att jag hade så mycket egentid. Så på fredagkväll efter jag nattat Frans hällde jag upp ett glas vin, satte på Barnmorskorna i Eastend på TVn och pusslade. MYSET ändå.
 
Den här veckan är Dan tillbaka och ordningen är återställd. Har en ganska lugn vecka i övrigt vilket känns skönt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0