Vecka 38

 
Känner att de här inläggen borde vara något kul eller spännande att läsa. Det är de oftast inte här inne hos mig. Oftast går jag bara igenom hur helgen var och hur den kommande veckan kommer att se ut.
 
Jag försökte tänka ut något kreativt att skriva om idag, men kommer inte på något alls. Vardagen lunkar på och jag tycker det är mysigt. Frans åt två hela fiskpinnar och ett halvt tortillabröd igår till middag och jag tänkte att man kan säga att det var första gången i livet han åt fisktacos.
 
I övrigt bokar jag in middagar med kompisar. Ser fram emot att det ska bli lite mörkare och lite mysigare nu. Får man ens säga så? Vill tända ljus i vardagsrummet och se hur Frans rum ser ut när alla smålampor jag satt upp där inne är tända.
 
I veckan ska jag jobba, träna, åka till kontoret i Ängelholm och i helgen ska vi träffa vänner. Annars fortsätter vi vardagslunket.
 
Ha en fin tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0