He's a soft guy also seems kinda shy, makes me wonder if I should even give him a try.

Varje år gör jag ett inlägg där jag visar upp senaste tillskottet i min badklädesgarderob. I år blir inget undantag!
 
Jag fick ett mail från Lindex att de hade 20 % rabatt på just badkläder och eftersom jag hade kikat in den här baddräkten nästan sprang jag till affären. Den är av märket Holly&White och är djup i ryggen. Tycker verkligen om färgerna och tänkte att det kunde vara kul att varva bikini med baddräkt i år.
 
Solglasögonen är från & Other Stories.
 
Boken har jag redan skrivit om. Jag läser väldigt långsamt, men snart är jag klar! Då får vi se vilken bok jag ger mig på. Har ni några tips?
 
Solrosen köpte jag på ICA Maxi. Tycker dock att den är ganska svår att sköta och behöver mycket vatten.
 
Nu är jag helt och hållet redo för sommar, sol och semester!
 
Och såhär ser baddräkten ut på! Jeanshortsen är ett par jättegamla från H&M. Utsikten från min balkong bjuder jag på. Inläggets rubrik kommer förresten från The Chiffons låt "He's so fine", lyssna på den! Är så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0