Vecka 21

Välkommen vecka 21!
 
Vi kör igång veckan med en frågelista tycker jag.
 
Är det en helt vanlig vecka?
Nej det är det inte! Jag jobbar bara tre dagar den här veckan. På torsdag är det Kristi himmelsfärdsdag och då är jag ledig, plus att jag har tagit semester på fredag. Ser fram emot en härlig långhelg!
 
Ska du göra något roligt?
Säkert massor! Vet inte jättemycket än. Ska sova länge, hänga på balkongen om det blir fint väder och klippa mig på fredag. På lördag ska vi hem till Jenny och Jacob, det ska bli mysigt!
 
Hur mår du annars?
Jag mår bra. Jag har mycket på jobbet så är ganska trött, men det är roligt också såklart.
 
Något särskilt du tänker på?
Ja, snart är det exakt ett år sedan min möhippa var. Alltså oh, vilken fin dag det var. Det var faktiskt under Kristi himmelsfärdshelgen. Ni hittar inlägg del 1 och del 2 om min möhippa här.
 
Något du hoppas på?
Att Corona magiskt försvinner och att alla mina nära och kära är friska och får ses. Men annars att det blir bra väder till helgen. Högt och lågt här.
 
Ska du köpa något kul?
Inte mer än ny hårspray hos min frisör när jag ändå klipper mig. Vill ha dessa loafers från Din Sko annars, men väntar nog lite.
 
Vill du tillägga något innan vi avslutar listan?
Hoppas ni har haft en fin måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0